Klagevejledning
Ønsker du at klage over rådgivning eller terapi i Kvisten?
Hvis du har modtaget rådgivning eller behandling i Kvistens og ikke har haft en god oplevelse, så har du mulighed for at indsende en klage. Vi tager også imod løbende feedback på lisbeth@kvistene.dk, så vi kan nå at rette op på det og give dig muligheden for at få glæde af vores tilbud.
Hvad kan du klage over?
Rådgiverens eller behandlerens adfærd, det vil sige den måde, som rådgiveren eller behandleren har opført sig på.
Dårlig eller decideret forkert rådgivning.
Rådgivningen lever ikke op til det, den lover.
Dårlig tilgængelighed for handicappede.
Du kan ikke klage over andre brugere, åbningstider, praktiske forhold som ventetid mm.
Find og udfyld klageformularen her eller kopier spørgsmålene og indsæt svarene i din mail
- Navn
- Dato
- Kontaktoplysninger
- Beskrivelse af det tilbud, som klagen omhandler
- Hvornår modtog du den rådgivning eller terapi, du ønsker at klage over?
- Hvad ønsker du at klage over?
- Hvad kunne du have ønsket dig i stedet?
- Hvad forventer du af os nu?
Du kan sende din klage på mail til lisbeth@kvistene.dk eller sende som post til Kvisten, Torvegade 11, 1.th 8850 Bjerringbro.
Får jeg en kvittering?
Ja, du får altid en kvittering på mail, hvis du har opgivet din mailadresse, umiddelbart efter, at vi har modtaget din klage.
Hvornår får jeg svar på min klage?
Vi vil forsøge at give dig et svar inden for 5 arbejdsdage. Ved helligdage, ferier eller sygdom kan der være længere svartid.
Jeg har en kommentar til jeres tilbud - det er ikke en klage - hvem kan jeg kontakte?
Vi er altid glade for at få gode idéer og input, og du er velkommen til at skrive til lisbeth@kvistene.dk